Radim Bačuvčík - Žena a muž v ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Žena a muž v marketingové komunikaci

Nakladatel: VERBUM Publishing 2010
Ihned
69 Kč

Anotace

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Žena a muž v marketingové komunikaci
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
Doporučená prodejní cena:
69 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 260 stran, bez zabezpečení DRM, 2,9 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2010