Skladem

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Nakladatel:  Svojtka 2018
Skladem
Na prodejnách 
Možné zakoupit na následujících prodejnách (za běžnou cenu bez internetové slevy):
Stav skladu na prodejnách bez záruky.
-10%
699 Kč
629 Kč

Anotace

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Autor:
Young, Miles
Nakladatel:
Svojtka
EAN:
9788025621592
ISBN:
978-80-256-2159-2
Originál:
Ogilvy on Advertising in The Digital Age
Překlad:
Juppa, Vlastimil
Popis:
1× kniha, vázaná, 224 stran, česky
Rozměry:
19,3 × 25,5 cm
Rok vydání:
2018 (1. vydání)