Zkušená dětská psycholožka popisuje možnosti, jak zjistit, co si děti opravdu myslí a co prožívají, aniž bychom jimi manipulovali. Jak se máme dětí ptát? Jak s nimi hovořit o jejich smutku, úzkostech, fantaziích či sexualitě?
Tento sešit je pro vaše dítě úvodem do čtení a psaní čísel od 1 do 30. Pokud již vaše dítě umí psát čísla do 10, sešit staví na těchto vybudovaných základech.
Začněte kdykoli během roku; třeba dnes! S každou aktivitou v knize se budete cítit lépe. Na konci roku budete prožívat sílu, klid a rodinnou sounáležitost.
Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť
Soubor hádanek je určený pro děti školního věku od třetí třídy výše, přičemž obtížnost jednotlivých hádanek postupně stoupá. Kniha může rovněž posloužit učitelům na prvním stupni ZŠ ke zpestření výuky.
Hra je již zavedeným terapeutickým prostředkem, který pomáhá odžít a zpracovat situace, které člověk prožil, případně mu pomáhá připravit se na věci, které ho čekají.
Feuersteinova metoda zlepšuje poznávací dovednosti člověka a jeho schopnost organizace informací. Podle autora není inteligence neměnnou strukturou, ale je možné s ní pracovat a rozvíjet ji...