Nejprodávanější knihy - říjen 2019

Slunce
Publikace o Slunci vychází jako dvojník k již známé knize o Měsíci. Jejím smyslem je ukázat, že Slunce není tak nudné, jak na první pohled vypadá.

Slunce

Základy. Knihy XI-XII
Čtvrtý a předposlední díl postupně vydávaného nejzásadnějšího díla evropské vzdělanosti. Kniha přináší opět rozsáhlé úvodní originální studie Petra Vopěnky o tématech: Roviny a přímky, Planimetrie a stereometrie, Tělesové úhly.

Základy. Knihy XI-XII

Koperník a české země
Publikace přináší výbor ze studií předního českého historika vědy Zdeňka Horského (1929-1988), jež jsou výsledkem jeho mnohaletého bádání soustředěného kolem problematiky formování novověké evropské vědy a vývoje kosmologie a astronomie 15. až 17. století.

Koperník a české země

Lehkost bytí
Teoretický fyzik, laureát Nobelovy ceny, v této knize představuje nové pohledy na mnohé podivné aspekty všehomíra a ukazuje nové směry ve fundamentální fyzice a předpovídá nový zlatý věk fyziky.

Lehkost bytí

Před velkým třeskem
Clegg ve své knize sleduje, jak se proměňovaly představy lidí o vzniku vesmíru - počínaje mýty o božském stvoření až po převratnou ideu vesmíru vzniklého nepředstavitelným výbuchem "z ničeho".

Před velkým třeskem

Hyperprostor
Michio Kaku vykonal další dobrodružnou výpravu po hyperprostoru. Seznamuje laického čtenáře s teorií superstrun a zábavně a srozumitelně ho uvádí do problematiky vyšších dimenzích.

Hyperprostor

Jak vesmír přišel ke svým skvrnám
Jedna z nejvýraznějších osobností soudobé kosmologie rozvíjí ve své knize hypotézu o tom, že vesmír je prostorově konečný, přestože nemá žádné hranice.

Jak vesmír přišel ke svým skvrnám