Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy z hlediska plnění požadavků konečných zákazníků.
Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho pomůže zvládnout.
Investování do akcií je založeno na jednoduchých myšlenkách.
Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.
Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách. Autoři představují moderní informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice.
Utopický antikapitalistický esej mladého českého autora je zamyšlením nad zbytečností peněz a jejich zhoubným vlivem na všechny oblasti lidského života.
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků.