Nejprodávanější e-knihy - prosinec 2019
ekonomie
Kniha
E-Kniha
Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z různých hledisek.
ekonomie
Ukázky
Management a hospodaření muzeí
František Ochrana
,
Michal Plaček
,
Milan Jan Půček
,
Antonín Šimčík
200 Kč
E-Kniha
Publikace se zabývá novými přístupy k hodnocení finanční výkonnosti podniků na globálním trhu, kterým zejména majitelé a manažeři malých a středních firem nepřipisují dostatečný význam.
ekonomie
Ukázky
Modely řízení finanční výkonnosti
Dana Kiseľáková
,
Miroslava Šoltés
254 Kč
Kniha
E-Kniha
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys?
ekonomie
Ukázky
Od nápadu k podnikatelskému plánu
Michal Andrea
,
Ivana Svobodová
314 Kč
Kniha
E-Kniha
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
ekonomie
Ukázky
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Eva Jelínková
,
Petra Taušl Procházková
297 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
E-Kniha
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky
Základy marketingu
Miroslav Karlíček
,
kol.
305 Kč
Kniha
E-Kniha
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie
Ukázky
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky
František Bělohlávek
305 Kč
Kniha
E-Kniha
Joe Vitale, spoluautor bestselleru a filmu Tajemství, vám ve své nové knize odhalí zákon přitažlivosti peněz. Příliv financí si totiž v životě sami blokujeme svými škodlivými postoji a návyky.
ekonomie
Ukázky
Probuzený milionář
Joe Vitale
229 Kč
Kniha
E-Kniha
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie
Ukázky
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins
,
Jerry I. Porras
399 Kč
Kniha
E-Kniha
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
ekonomie
Ukázky
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Jim Collins
416 Kč
E-Kniha
Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti.
ekonomie
Ukázky
Sociální marketingové kampaně v Česku I.
Radim Bačuvčík
,
Lenka Harantová
69 Kč
Zobrazuji
41 - 50
z
83
položek
<<
<
1
..
3
4
5
6
7
..
9
>
>>