Ke stažení

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Nakladatel: Grada 2015
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing

254 Kč
Ihned
254 Kč
Ihned
254 Kč

Anotace

Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Mezinárodní marketing
Autor:
Machková, Hana
Nakladatel:
Grada
Edice:
Expert
EAN:
Doporučená prodejní cena:
254 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 200 stran, bez zabezpečení DRM, 12,5 MB ePUB ePUB, 5,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2015