Nejprodávanější e-knihy - únor 2019

Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.

Kniha kódů a šifer

Realita není, čím se zdá
Jedním z největších problémů moderní teoretické fyziky je kvantování gravitace, které se snaží propojit tři pilíře moderní fyziky: obecnou relativitu, kvantovou teorii a statistickou fyziku.

Realita není, čím se zdá

Kvantová mechanika II.
Druhý díl učebnice kvantové mechaniky staví na obecných základech kvantové teorie vyložených v dílu prvním a je věnován pokročilejším partiím kvantové teorie, které jsou důležité při studiu atomárních systémů.

Kvantová mechanika II.

Matematický vesmír
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Pravítko a kružítko
Tato unikátní kniha ukazuje, jak jsou geometrické konstrukce, užívané umělci, řemeslníky či architekty po staletí, nejen užitečné, ale i elegantní. Vstupte do světa geometrie bez měření.

Pravítko a kružítko

Kvantová mechanika I.
První díl moderní dvoudílné učebnice kvantové teorie představuje ucelený a samostatný úvod do nerelativistické kvantové teorie, který čtenáře dovede od formální stavby teorie k archetypálním úlohám, teorii symetrie kvantových systémů a pohybu spinu.

Kvantová mechanika I.

Matematika v ekonomii a ekonomice
Moderní učebnice inspirovaná prestižními publikacemi anglosaských univerzit pokrývá problematiku, jež je obsahem výuky matematiky na českých VŠ, klade důraz na případové studie z ekonomické praxe, na aplikace osvojených matematických dovedností.

Matematika v ekonomii a ekonomice