Nejprodávanější tituly - květen 2019
média a komunikace

Jak rozumět populární kultuře
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

288 Kč
Dějiny českých médií
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin.
média a komunikace
Ukázky

Dějiny českých médií

424 Kč
Čtvrtá revoluce
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace

Čtvrtá revoluce

288 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

207 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace

Co je bulvár, co je bulvarizace

162 Kč
Media life
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Rozmluva a usuzování
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace

Rozmluva a usuzování

62 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

269 Kč
Moc a nemoc televize Nova
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace

Moc a nemoc televize Nova

222 Kč
Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

359 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 23 položek
1 2 3 > >>