Moderně koncipovaná učebnice, se kterou zvládnete jazyk na takové úrovni, že porozumíte hlavním myšlenkám řečového projevu o běžných tématech z každodenního života.
Publikace se zaměřuje na možnosti využití lidových tradic, významných dní či státních svátků, které se u nás obvykle slaví, a nabízí inspiraci pro pedagogickou práci s dětmi v předškolních zařízeních.
Výjimečný talent a génius; senzibilní tvůrce tichých krajin i umělec znázorňující sám sebe bez známek studu, jenž dokázal vytvořit 170 svých autoportrétů. Ruská verze publikace.
Zcela nová přehledná publikace o gramatice moderní standardní čínštiny zapisované zjednodušenou znakovou sadou. Jejím cílem je poskytnout co nejjasnější přehled o současné čínské gramatice bez nadbytečné odborné terminologie.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
This coming-of- age novel gradually pieces together a mosaic of the era of deep normalization under President Husák, when most citizens of Communist Czechoslovakia did not even dare to think that the downfall of the system was within reach.
Titul Poradím si s češtinou 6. - 9. třídy je určen pro všechny žáky, kteří si potřebují zopakovat látku 6. – 9. ročníku základní školy. Jednotlivá cvičení jsou přehledně označena, tak aby bylo jasné, ke kterému ročníku se učivo vztahuje.
Publikace obsahuje šest kopírovatelných didaktických testů připravených v souladu s požadavky na jednotnou přijímací zkoušku z českého jazyka a literatury na obory středního vzdělávání zakončené maturitní zkouškou.