Marek Moudrý - Marketing - ...
Skladem

Marketing - Základy marketingu 1. díl: Učebnice studenta

Nakladatel:  Computer Media 2018
Skladem
Na prodejnách 
Možné zakoupit na následujících prodejnách (za běžnou cenu bez internetové slevy):
Stav skladu na prodejnách bez záruky.
-10%
220 Kč
198 Kč

Anotace

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Marketing - Základy marketingu 1. díl
Autor:
Moudrý, Marek
Nakladatel:
Computer Media
EAN:
9788074023590
ISBN:
978-80-7402-359-0
Popis:
1× kniha, kroužková, 80 stran, česky
Rozměry:
21,5 × 29,7 cm
Rok vydání:
2018 (4. aktualizované vydání)