Futuristické vize předpokládaly, že rozvoj technologií každému z nás umožní v práci trávit méně času. I když se kolem nás změnilo mnoho, nejběžnějším modelem vztahů na pracovišti zůstává hierarchie nadřízený–podřízený.
Každý z nás má na výběr! Buď si bude na všechno přicházet sám a smíří se s pomalým pokrokem a mnoha neúspěchy, nebo se bude učit od ostatních, a bude tak díky této publikaci o krok napřed.
Kniha, kterou držíš v ruce, synergicky a inspirativně propojuje téma mateřství a vlastní realizaci. Autorka vyzpovídala české ženy, známé podnikatelky i menší živnostnice, které ve svém mateřství našly impulz k uskutečnění vlastního snu.
V jádru této prosté audioknihy se nachází klíč k mnoha zápasům, které den co den svádíme, počínaje naší snahou o produktivnost a dosahování cílů přes úsilí o zachování našeho zdraví a dobré kondice.
Audiokniha obsahuje mnohem více praktických rad a metod, zaměřených na každou stránku obchodu a interpersonální komunikace, než podobné tituly. Obsahuje nové pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci.
Audiokniha je určená všem, kteří chtějí něco změnit - ve svém světě a ve své firmě. Je to audiokniha pro ty, kteří se zdráhají podlehnout cynismu a kteří jsou dostateční blázni, aby zkusili jednou něco nového: jinak myslet v podnikání.
Bývalý expert FBI a autor světového bestselleru Jak prokouknout druhé lidi přichází s knížkou, díky které zaručeně poznáte, že vám někdo lže. V této praktické příručce najdete více než 200 nejčastějších příznaků lhaní a projevů podvodného chování.
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví,
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí.