Kniha nabízí témata, která autorka zpracovala do jednotlivých projektů. Vytvořila je na základě prožitků dětí a vycházela přitom z příběhů a pohádek, písniček, říkadel, hádanek i z běžných situací.
Kniha nabízí velmi fundovaný, zkušený pohled pedagožky, která s mladými lidmi s těmito poruchami pracuje. Autorka zařazuje příběhy mladých lidí s poruchou pozornosti s hyperaktivitou nebo bez ní a ilustruje na nich nejrůznější obtíže....
Tato kniha, vypracovaná arteterapeutkou, obsahuje více než 60 aktivit (kreslení, malování, koláže, tvůrčí psaní, probouzení smyslů,...) k odhalení, jak rozvíjet představivost, kreativitu při hře a spontánnost.
Když se řekne Aspergerův syndrom, všichni si představí Sheldona z Teorie velkého třesku. Málokdo si uvědomí, že tahle porucha autistického spektra potká i holky. Jaké to je být jiná, jak zvládat své specifické zájmy a jak se poprat s poruchami nálad?
Společenská stolní hra Cyklotoulky vychází z oblíbeného televizního cestopisného seriálu. Nyní můžete objevovat zajímavosti České republiky nejen ze sedla kola, ale i doma společně se svými přáteli.
Užijte si zábavnou kvízovou hru !
Spolu to zvládneme!. Podpořit správný vývoj dětí s problémy s pozorností, zvýšeným neklidem a nedostatečnou koordinací může být v některých případech velmi obtížný úkol.
Kontaktní rodičovství je výchovná metoda, která navrací děti do náručí rodičů, pomáhá maminkám najít cestu k vlastnímu mateřství a zvládnout s otevřenou myslí dnešní přetechnizovaný svět monitorů dechu, chůviček a počítání hodin mezi kojením.
Pracovní sešit je určen pro děti především mladšího školního věku, které ještě nevyslovují správně některé hlásky. Obsahuje úkoly vhodné pro upevnění (automatizaci) v řeči již naučených (zafixovaných) hlásek.
Tento rádce jednoduchým, srozumitelným způsobem seznamuje čtenáře s tím, jaký vliv mohou mít současná média na naše děti, ale i na nás samotné. Každá kapitola je zakončena shrnutím nejdůležitějších bodů a užitečnými typy pro běžný život.
První díl obsahuje cvičení z oblasti praktického života zahrnující péči o vlastní osobu a smyslové výchovy, jako je poznávání rozměrů, barev, rozvoj hmatu, sluchu a dalších smyslů, poznávání forem a tvarů a další.