Nejprodávanější Kniha - listopad 2020
ekonomie

Úvod do operativního řízení podniku - Martin Januška - 10%
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
ekonomie

Úvod do operativního řízení podniku

272 Kč
245 Kč
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin - 10%
(1x)
Seth Godin vám nabízí esenci své marketingové moudrosti.
ekonomie

Tohle je marketing!

349 Kč
314 Kč
Velká čínská kapitalistická revoluce - Ronald Coase, Ning Wang - 10%
Kniha popisuje mimořádnou a v mnoha ohledech nečekanou cestu, kterou Čína za posledních třicet let ušla v přeměně z uzavřené socialistické zemědělské ekonomiky k neuvěřitelně silné celosvětové velmoci.
ekonomie

Velká čínská kapitalistická revoluce

389 Kč
350 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young - 10%
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

199 Kč
179 Kč
Tajemství snadných zisků na burze - Radek Janáč - 10%
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
ekonomie

Tajemství snadných zisků na burze

499 Kč
449 Kč
Jak se stát skutečným lídrem: Proč hraje emoční inteligence tak důležitou roli? - Daniel Goleman - 10%
(1x)
Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné“ inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ.
ekonomie

Jak se stát skutečným lídrem

249 Kč
224 Kč
Soumrak homo economicus: rozhovor Romana Chlupatého - Tomáš Sedláček, Roman Chlupatý, David Orrell - 10%
(2x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie

Soumrak homo economicus

129 Kč
116 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins - 7%
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

489 Kč
455 Kč
Internetový marketing: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk - Viktor Janouch - 10%
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí?
ekonomie

Internetový marketing

499 Kč
449 Kč
Příběhy jihomoravských minipivovarů - Filip Vrána - 10%
Jižní Morava není jen krajem vína. Pivovary tu byly už od středověku a do módy se vrací i dnes. V celém regionu vyrostlo už téměř 60 minipivovarů a další se chystají. Konzumenti žijí ve zlaté době, mohou ochutnávat podle libosti.
ekonomie

Příběhy jihomoravských minipivovarů

299 Kč
269 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 80 položek
<< < 1 2 3 4 .. 8 > >>