Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - listopad 2020
ekonomie

Velká čínská kapitalistická revoluce
Kniha popisuje mimořádnou a v mnoha ohledech nečekanou cestu, kterou Čína za posledních třicet let ušla v přeměně z uzavřené socialistické zemědělské ekonomiky k neuvěřitelně silné celosvětové velmoci.
ekonomie

Velká čínská kapitalistická revoluce

350 Kč
Kdo chce naše peníze?
(6x)
Knížka přední české ekonomky mladé generace se nevyhýbá nepříjemným otázkám. Je určena pro každého, kdo chce slyšet jasné ekonomické odpovědi a kdo se nebojí používat zdravý rozum.
ekonomie

Kdo chce naše peníze?

134 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

314 Kč
Tajemství snadných zisků na burze
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
ekonomie

Tajemství snadných zisků na burze

449 Kč
Jak se stát skutečným lídrem
(1x)
Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné“ inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ.
ekonomie

Jak se stát skutečným lídrem

224 Kč
Soumrak homo economicus
(2x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie

Soumrak homo economicus

116 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
Internetový marketing
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí?
ekonomie

Internetový marketing

449 Kč
Příběhy jihomoravských minipivovarů
Jižní Morava není jen krajem vína. Pivovary tu byly už od středověku a do módy se vrací i dnes. V celém regionu vyrostlo už téměř 60 minipivovarů a další se chystají. Konzumenti žijí ve zlaté době, mohou ochutnávat podle libosti.
ekonomie

Příběhy jihomoravských minipivovarů

269 Kč
Slovník investora
„Přehledný, fundamentálně vyčerpávající, vysvětlující hojně používané poměrové ukazatele a benchmarky ve finanční branži. Slovník je psaný s důrazem na faktičnost, popsané termíny jsou srozumitelné i pro laickou veřejnost.“
ekonomie

Slovník investora

359 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 110 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 11 > >>