Nejprodávanější knihy - prosinec 2020
přírodní vědy

Poznáte ptáky našich zahrad?
Sýkoru koňadru, vrabce domácího a kosa černého zahlédnete na zahradě nejčastěji. Věděli jste ale, že se u krmítka ráda zastaví i sýkora babka? Anebo že budníčka menšího přilákáte, pokud na zahradě zasadíte vrbu?
přírodní vědy

Poznáte ptáky našich zahrad?

Ilustrovaný atlas neuvěřitelných faktů o zvířatech
Hravá sbírka pozoruhodných zajímavostí ze světa zvířat.

Ilustrovaný atlas neuvěřitelných faktů o zvířatech

Kniha ekologie
Další titul ze série přehledových oborových publikací představuje zasvěcený úvod do oboru ekologie a nepochybně osloví všechny, kteří se chtějí dozvědět víc o životním prostředí a ochraně přírody.

Kniha ekologie

Kniha o vědě
Bohatě ilustrovaná, chronologicky řazená kniha, svým pojetím navazující na Matematickou knihu a Knihu o fyzice, shrnuje nejdůležitější a nejpřevratnější vědecké objevy od astronomie po psychologii.

Kniha o vědě

Vybrané kapitoly z teoretické fyziky II.
Druhý díl učebnice určené pro vysokoškolské studenty fyziky i další zájemce. Obsahuje základní partie ze statistické fyziky, elektromagnetického pole a speciální i obecné relativity.
přírodní vědy

Vybrané kapitoly z teoretické fyziky II.

Fauna
Objevte zvláštní svět živočichů v knize plné úchvatných fotografií.

Fauna

Jak žít ekologicky?
Tato kniha přináší jasné odpovědi na ekologická dilemata, jimž ve své snaze o udržitelný život každodenně čelíme. Jsou elektromobily skutečně zelené? Co je lepší: elektrický, nebo bambusový zubní kartáček? Je pro planetu lepší sprcha nebo vana?

Jak žít ekologicky?

Les nemlčí
Věděli jste, že houby dokážou klást léčky? Nebo že ryby lžou? Nejen my lidé máme sklony k přehánění a nepravdám. Zvířata jsou mnohem nápaditější, jedná-li se například o to, jak získat partnera či partnerku.

Les nemlčí

Ptačí smysl
V této výjimečné knize čerpá Tim Birkhead - přední světový ornitolog, profesor na univerzitě v Sheffieldu a autor úspěšných knih ověnčených řadou cen - ze svých bohatých vědomostí, které získal celoživotním studiem ptáků.

Ptačí smysl

Rozplétání duhy
Proč se básníci a jiní umělci tak často vyjadřují o vědě s pohrdáním? Proč bývá tak často vědecká literatura nudnější než telefonní seznam? Opravdu Newton svým slavným experimentem se skleněným hranolem a lomem světla zbavil duhu poetického kouzla?

Rozplétání duhy