Nejprodávanější tituly - prosinec 2020
ekonomie

Ekonomické bubliny: Kdo je nafukuje, proč praskají a jak v další krizi neztratit vše - Dominik Stroukal
Tato kniha je o bublinách. Poslední velká splaskla přesně před deseti lety, každý z nás ale zažil a zažívá ještě jednu mnohem větší. Tu, ve které žijeme nyní. Otázkou není jestli, ale kdy splaskne. A hlavně jak se na to připravit.
ekonomie
Ukázky

Ekonomické bubliny

237 Kč
Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky - Tereza Semerádová, Petr Weinlich

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci.

ekonomie
Ukázky

Marketing na Facebooku a Instagramu

249 Kč
Investice - Nová strategie - Pavel Kohout - 10%
Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví.
ekonomie

Investice - Nová strategie

329 Kč
296 Kč
Kafkonomie: Z boží vůle bankéř: rozhovor Romana Chlupatého - Tomáš Sedláček, Roman Chlupatý, Joris Luyendijk - 10%
(3x)

Přední český ekonom Tomáš Sedláček si společně s publicistou a konzultantem Romanem Chlupatým přizvali k debatě Jorise Luyendijka.

ekonomie

Kafkonomie: Z boží vůle bankéř

158 Kč
142 Kč
Kdo chce naše peníze?: Ekonomie bez politické korektnosti - Hana Lipovská
(4x)
Knížka přední české ekonomky mladé generace se nevyhýbá nepříjemným otázkám. Je určena pro každého, kdo chce slyšet jasné ekonomické odpovědi a kdo se nebojí používat zdravý rozum.
ekonomie
Ukázky

Kdo chce naše peníze?

229 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young - 10%
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

199 Kč
179 Kč
Skvělý ScrumMaster: #ScrumMasterWay - Zuzana Šochová - 10%
Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace.
ekonomie

Skvělý ScrumMaster

399 Kč
359 Kč
WTF?: Co přinese budoucnost a jak ji přežít - Tim O'Reilly
Technologický vývoj nabral překotné tempo, celá společnost stojí na rozcestí a my se užasle ptáme: WTF? Co se to děje? Připraví nás roboti o práci? A když ne roboti, tak obří společnosti typu Uber a Amazon? Zničí fake news demokracii?
ekonomie
Ukázky

WTF?

299 Kč
Punkové podnikání: Proti všem pravidlům - James Watt - 10%
Chytrá a zábavná kniha od zakladatele minipivovaru BrewDog shrnuje podstatu nevídaného úspěchu, kterého James Watt dosáhl punkovým přístupem.

ekonomie

Punkové podnikání

298 Kč
268 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
ekonomie
Ukázky

Jak z dobré firmy udělat skvělou

416 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 137 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 14 > >>