Nejprodávanější Kniha - duben 2020
ekonomie

Circus politicus
(1x)
Circus politicus znamená v našem porozumění globalizaci rozhodný obrat. Ta se přestává díky této knize jevit jako abstraktní a neosobní proces. Její mechanismy se inkarnují ve směšných mocipánech.
ekonomie
Ukázky

Circus politicus

269 Kč
Finanční matematika pro každého - 11%
Kniha vysvětluje základní matematickými postupy, které jsou spojeny s nejvýznamnějšími finančními produkty a instrumenty. Hlavními výhodami jsou stručnost a výstižnost knihy.
ekonomie

Finanční matematika pro každého

269 Kč
239 Kč
Nenechte si líbit nezaměstnanost! - 11%
Tato kniha není odborným ekonomickým textem pouze pro ekonomy. Naopak je o každodenním kontaktu každého občana s ekonomikou. Je o zákonitostech kapitalismu, ve kterém se každý den pohybujeme. Kniha je napsána pro obyčejné občany.
ekonomie

Nenechte si líbit nezaměstnanost!

53 Kč
47 Kč
Soumrak homo economicus - 11%
(2x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie

Soumrak homo economicus

116 Kč
103 Kč
Kreativní ekonomika - 14%
Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik.
ekonomie

Kreativní ekonomika

349 Kč
300 Kč
Restart - 6%
(1x)
Průvodce podnikatelským minimalismem. Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals.
ekonomie

Restart

297 Kč
279 Kč
Živočišné pudy - 6%
Ekonomické dění neurčují jen racionální lidské motivy, měřitelné proměnné či matematicky vyjádřitelné vztahy, v ekonomice působí též mocné psychologické síly, které duchovní otec této teorie, John Maynard Keynes, nazval animal spirits - živočišné pudy.
ekonomie

Živočišné pudy

314 Kč
295 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - 14%
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
391 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 68 položek
<< < 1 .. 5 6 7