Nejprodávanější tituly - květen 2020
česká společnost a politika

Volební kampaně 2013 - Marcela Králiková, Pavel Šíma,  kol.
Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska.
česká společnost a politika
Ukázky

Volební kampaně 2013

189 Kč
VONS: Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989 - Jaroslav Pažout,  kol. - 10%
Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných (VONS) byla nezávislá iniciativa kladoucí si za cíl sledovat případy osob, které byly trestně stíhány nebo vězněny za projevy svého přesvědčení či které se staly oběťmi policejní a justiční zvůle.
česká společnost a politika

VONS

595 Kč
536 Kč
Francouzský švindl svobody: Francouzská revoluce a veřejné mínění v českých zemích - Claire Madl (ed.), Daniela Tinková (ed.) - 15%
Monografie deseti českých a slovenských autorů je věnována problematice recepce myšlenek Francouzské revoluce v českém prostředí přelomu 18. a 19. století.
česká společnost a politika

Francouzský švindl svobody

398 Kč
338 Kč
Komunální politika ve Velké Praze: Obecní volby, politické strany a zvolené orgány v letech 1923 – 1938 - Michal Švec - 10%
Monografie Michala Švece zkoumá vybrané aspekty fungování komunálního politického systému v Praze v meziválečném období.
česká společnost a politika

Komunální politika ve Velké Praze

145 Kč
131 Kč
Muzea a galerie: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 - Radim Bačuvčík
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset.
česká společnost a politika
Ukázky

Muzea a galerie

69 Kč
Národní strana v kontextu krajní pravice: 2003 - 2012: 2003-2012 - Josef Smolík - 10%
Kniha popisuje Národní stranu, která se v poslední dekádě pokusila sjednotit integrálně nacionální proud české politiky.
česká společnost a politika

Národní strana v kontextu krajní pravice: 2003 - 2012

369 Kč
332 Kč
Marketing symfonických orchestrů: Publikum a veřejnost moravských filharmonií - Radim Bačuvčík
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů.
česká společnost a politika
Ukázky

Marketing symfonických orchestrů

69 Kč
Mikešova aféra a jiné případy: Kapitoly o zaneřáděném kulturním prostoru - Petr A. Bílek - 10%
(2x)
Články literárního teoretika Petra A. Bílka, od roku 2007 pravidelně uveřejňované v kulturním časopise A2, jsou břitkou reflexí dění na naší kulturní, mediální a akademické scéně i vztahu současné společnosti k literatuře a vzdělanosti.
česká společnost a politika

Mikešova aféra a jiné případy

169 Kč
152 Kč
Představy společenství a strategie sebeprezentace: Řád servitů v habsburské monarchii (1613-1780) - Veronika Čapská - 10%
Původní monografie, vycházející z autorčiny disertační práce, která sleduje osudy řádu servitů na území habsburského středoevropského soustátí.
česká společnost a politika

Představy společenství a strategie sebeprezentace

330 Kč
297 Kč
Jak posloucháme hudbu?: Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 - Radim Bačuvčík
Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.
česká společnost a politika
Ukázky

Jak posloucháme hudbu?

69 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 55 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 > >>