Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví.
Druhé vydání Mikroekonomie je určeno všem zájemcům o mikroekonomickou větev ekonomie, která analyzuje chování ekonomických subjektů, ať již jsou jimi jednotlivci, domácnosti, podniky nebo vláda.
Přečtením této knihy se nenaučíte jen nějakou teorii, o které se budete nanejvýš moci bavit s přáteli, ale osvojíte si fungující a ověřené finanční postupy, které můžete začít využívat v praxi pro zlepšení vlastního finančního zázemí.
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
Výzkum moderního rodinného podnikání má jednoznačné chronologické vymezení: začíná v první polovině 19. století a končí v případě německožidovských firem.
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
Ujasněte si s touto osvědčenou publikací s 190 názornými přehledy činnosti spojené s účetní uzávěrkou a závěrkou. Podává také 15 užitečných příloh pro účetní praxi.