Nejprodávanější tituly v roce 2020
ekonomie

Jihočeský kraj v globální ekonomice - Jan Váchal,  kol. - 10%
V odborné kolektivní monografii jsou popsány hlavní sektory jihočeské ekonomiky v období od roku 2004 do současnosti.
ekonomie

Jihočeský kraj v globální ekonomice

289 Kč
260 Kč
Komplexní hodnocení kvality řízení ve vybraných organizacích veřejné správy v ČR a SR - Libuše Měrtlová,  kol. - 10%
Efektivní fungování sektoru veřejné správy je dlouhodobě diskutovanou otázkou, kdy se poukazuje zejména na systémovou neefektivnost a neuplatňování nových přístupů v řízení organizací veřejné správy, kdy mnohdy setrvávají zavedené pracovní postupy.
ekonomie

Komplexní hodnocení kvality řízení ve vybraných organizacích veřejné správy v ČR a SR

180 Kč
162 Kč
Praktický průvodce studenta ekonomie: aneb 26 otázek ke zkouškám, maturitě či státnicím - Zuzana Černá - 10%
Tato publikace obsahuje 26 základních témat, která se běžně vyskytují u zkoušek z ekonomie.
ekonomie

Praktický průvodce studenta ekonomie

299 Kč
269 Kč
Princip hokejky: Čtyři kroky k úspěšnému byznysu - Bobby Martin - 10%
92 pravidel jak dosáhnout růstu podle principu hokejové hole 92 pravidel jak dosáhnout růstu podle principu hokejové hole 92 pravidel jak dosáhnout růstu podle principu hokejové hole.
ekonomie

Princip hokejky

389 Kč
350 Kč
Prodávejte a buďte nejlepší! - Josef Moravec - 10%
Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává.
ekonomie

Prodávejte a buďte nejlepší!

290 Kč
261 Kč
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje,...
ekonomie
Ukázky

Smích v televizní reklamě

69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku II.

69 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
ekonomie
Ukázky

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

69 Kč
Trhy práce v České republice po roce 1989 - Václav Novák, František Stellner, Marek Vochozka, Marek Vokoun, Robert Zeman - 10%
Kniha přináší pohled na trh práce v České republice, jeho problem a navrhovaná řešení v průřezu posledních dvou dekád. Publikace vznikla jako soubor kolektivních studií Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích.
ekonomie

Trhy práce v České republice po roce 1989

289 Kč
260 Kč
Účetnictví pro úplné začátečníky 2016 - Pavel Novotný
Chcete získat komplexní přehled v účetnictví? S touto knihou to zvládnete bez potíží! Celý text je srozumitelným způsobem zpracován jak pro úplného začátečníka, studenta, absolventa rekvalifikačního kurzu, tak pro účetního.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví pro úplné začátečníky 2016

186 Kč
Zobrazuji 321 - 330 z 406 položek
<< < 1 .. 31 32 33 34 35 .. 41 > >>