Nejprodávanější tituly v roce 2020

Evoluční tápání - 11%
Kniha je jedním z pokusů o zodpovězení otázek Co je život? a Jak život vznikal? Autor s použitím hraničního oboru biosémiotiky nasvěcuje odpovědi z oblastí nauk přírodních i humanitních a pokouší se o jejich sjednocení.

Evoluční tápání

Malý přírodovědec - Zvířata - 48%
Třetí díl Malého přírodovědce se věnuje zvířatům žijícím v našich klimatických podmínkách. Pozoruj zvířata a odnes si z přírody spoustu skvělých zážitků.

Malý přírodovědec - Zvířata

Objevujeme dinosaury - 11%
Tohle není obyčejná knížka o dinosaurech!

Objevujeme dinosaury

Porod a budoucnost Homo sapiens - 11%
Tato kniha je o tom, proč vyslovovat otázky, které se týkají možné transformace Homo sapiens v souvislosti s tím, jak přicházíme na svět.

Porod a budoucnost Homo sapiens

Flóra - 11%
Objevte fantastický svět rostlin a stromů v knize plné úchvatných fotografií.

Flóra

Lidské tělo - první otázky
Proč umíme mluvit? A změní se mi barva očí? Odpovědi na všechny zvídavé otázky týkající se lidského těla se dočteš v této knize s odklápěcími okénky.

Lidské tělo - první otázky

Obsahuji davy - 11%
Přelomové, nádherně poučné a velmi zábavné pojednání o nejzásadnější revoluci v biologii od dob Darwina - pohled na svět „očima mikroba“, který odhaluje kouzelný a radikálně přestavěný obraz života na Zemi.

Obsahuji davy

Čistota a nebezpečí - 11%
Přední britská antropoložka Mary Douglasová si za předmět dnes již klasické práce Čistota a nebezpečí zvolila analýzu idejí čistoty, nečistoty, znečištění a tabu.

Čistota a nebezpečí

Největší show pod Sluncem - 6%
Biologická evoluce není "pouhou teorií", ale skutečností. Kniha známého britského biologa a popularizátora vědy nám ukáže fungování evoluce z mnoha pohledů.

Největší show pod Sluncem

Hokej - anatomie - 11%
Tato kniha je vynikajícím průvodcem pro hráče, trenéry, sportovní fyzioterapeuty, ale i hokejové amatéry a nadšence.

Hokej - anatomie

Stručné dějiny biologie - 20%
Kniha, která zahrnuje dějiny biologie od prvopočátků do objevení struktury DNA (1953), může svou stručností a přehledností zaujmout nejen biology z profese, ale i všechny zainteresované laiky z řad vzdělanějšího čtenářstva.

Stručné dějiny biologie

Vývoj života – deset velkých vynálezů evoluce - 11%
Uznávaný biochemik Nick Lane skládá s využitím těch nejnovějších vědeckých poznatků ohromující mozaiku historie života.
biologie

Vývoj života – deset velkých vynálezů evoluce

Cvičebnice anatomie pro studenty - 11%
Komplexní cvičebnice anatomie, v níž jsou cvičení a úkoly uspořádány do kapitol podle tělesných soustav. Každá kapitola obsahuje shrnutí dané oblasti, definice klíčových pojmů a celobarevné ilustrace s terminologií.

Cvičebnice anatomie pro studenty

Anatomie a fyziologie lidského těla - 11%
Publikace seznamuje se stavbou a fungováním lidského těla v základním rozsahu, který je náplní studia psychologie, pedagogiky, sociální práce a dalších humanitních (nelékařských) oborů.
biologie

Anatomie a fyziologie lidského těla

Biologie rostlin - 15%
Text je rozdělen do kapitol: Stavba rostlinné buňky, Stavba a funkce rostlinných orgánů, Systém a evoluce rostlin, Systém a evoluce hub. Nechybí ani problematika geneticky modifikovaných rostlin. Názornost zvyšují obrázky, grafy a tabulky.

Biologie rostlin

Biologie živočichů pro gymnázia - 15%
Učebnice představuje přehled biologie živočichů a heterotrofních prvoků, vychází z jejich srovnávací a funkční anatomie, fyziologie, biologie, ekologie a etologie. Jsou nastíněny i aspekty fylogenetické.

Biologie živočichů pro gymnázia

Řekni mi jak chránit přírodu? - 11%
Další z oblíbených encyklopedií pro zvídavé děti z edice „Řekni mi“ je věnována naléhavému problému – ochraně přírody.
biologie

Řekni mi jak chránit přírodu?

Tělo - 11%
Předmětem knihy Tělo: čichat, česat, hmatat, propichovat, řezat je sociální a kulturní analýza lidského těla a jeho vybraných částí.

Tělo

Tajný život hub - 11%
Jsou vládkyněmi světa plného superlativů, nad nimiž se tají dech, zarážejících skutečností, překvapivých partnerství a nevyřešených hádanek.

Tajný život hub

Střetnutí paradigmat a řád živé skutečnosti - 11%

Kniha zkoumá nová paradigmata v současné biologii a do hloubky se zabývá přínosem vědců jako jsou Richard Dawkins, Barbara McClintock, Adolf Portmann, D. Bohm, R. Sheldrake a G. Bateson.

biologie