Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí.
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?"
Také máte dojem, že porady jsou "zbytečným mrháním času" či "nenasytným žroutem energie"? Přemýšlíte o tom, jak čas strávený na poradách nepromrhat, jak udělat z porad efektivní setkání pracovníků, namísto nudné hodinky podřimování?
Zkoumáme-li dnešní firmy a instituce z hlediska jejich poslání a naplňování cílů, zjišťujeme, jak důležité je, aby přijaly týmový přístup k vytváření své produkce nebo poskytování služeb.
Skutečně platí, že se máme chovat k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám?Jak je možné konstruktivně využívat rozdílů mezi lidmi?Do jaké míry určuje osobnostní typ člověka způsob, jakým jej lze motivovat?
Kniha se skládá z jednotlivých esejí, které postupně vysvětlí všechny aspekty spolupráce na dálku, včetně praktických tipů. Autoři, zakladatelé společnosti 37signals, přináší nový pohled na velmi aktuální téma.