Nejprodávanější tituly v roce 2020
média a komunikace

Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
Facebooková (ne)závislost
S příchodem internetu se proměnila povaha sociálních vazeb a interakcí. Objevily se nové způsoby, jak utvářet sociální kontakty, prostory, kde je možné spolu komunikovat, ale i nástroje, prostřednictvím kterých tyto interakce mohou probíhat.
média a komunikace
Ukázky

Facebooková (ne)závislost

110 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

306 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace

Co je bulvár, co je bulvarizace

162 Kč
Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

359 Kč
Zpravodajství v médiích
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč
Digital Humanities
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

239 Kč
Mluv jako TED

Chyťte svým projevem posluchače za srdce! Chcete, aby vás ostatní poslouchali? Abyste zaujali, musíte své nápady umět prodat. To je dovednost, která otevírá bránu ke splnění vašich snů.

média a komunikace
Ukázky

Mluv jako TED

249 Kč
Teoretická východiska informační vědy
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace

Teoretická východiska informační vědy

171 Kč
Jak novináři manipulují
(2x)
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace

Jak novináři manipulují

269 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 91 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 .. 10 > >>