Nejprodávanější e-knihy v roce 2020
média a komunikace

Kdo ví, kde budu zítra
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
Kritické myšlení
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
Žurnalistika a společnost
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistika a společnost

220 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
Media life
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Čtvrtá revoluce
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky

Čtvrtá revoluce

220 Kč
Manuál copywritingu
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace
Ukázky

Manuál copywritingu

212 Kč
Tohle není propaganda
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace
Ukázky

Tohle není propaganda

199 Kč
Základy teorie krizového managementu
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 51 položek
1 2 3 .. 6 > >>