Nejprodávanější e-knihy za posledních 14 dní
média a komunikace

Nesmyslnost: Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? - Dan Ariely
Co lidi vede k tomu, aby uvěřili dezinformacím a konspiračním teoriím? Autor bestselleru Jak drahé je zdarma?
média a komunikace
Ukázky

Nesmyslnost

279 Kč
Metrická společnost: O kvantifikaci sociálna - Stefen Mau
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.
média a komunikace
Ukázky

Metrická společnost

200 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace
Ukázky

Pytláci textů

249 Kč
Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová,  kol.
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč