Jan Halada (ed.) - Marketingová ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru

Nakladatel: Karolinum 2023
Ihned
150 Kč
Marketingová komunikace a public relations

Marketingová komunikace a public relations

110 Kč
Není v prodeji
110 Kč
pohlídat

Anotace

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingová komunikace a public relations
Editor:
Halada, Jan
Nakladatel:
Karolinum
EAN:
Doporučená prodejní cena:
150 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 120 stran, bez zabezpečení DRM, 2,8 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2023 (2. vydání)