Jan Halada, Barbora Osvaldová - Praktická ...

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Nakladatel: Libri 2007
Rozebráno
261 Kč
pohlídat

Anotace

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Autor:
Halada, Jan a Osvaldová, Barbora
Nakladatel:
Libri
EAN:
9788072772667
ISBN:
978-80-7277-266-7
Doporučená prodejní cena:
290 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 300 stran, česky
Rozměry:
14,5 × 20,5 cm
Rok vydání:
2007 (3. rozšířené vydání)