Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka v roce 2020
média a komunikace
Kniha
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová
247 Kč
Kniha
Zkušenost se skutečností byla nahrazena zprávou o skutečnosti, skutečnost ozářená sluncem byla nahrazena napodobeninou skutečnosti na obrazovkách...
média a komunikace
Média a rychlost
Stanislav Hubík
179 Kč
Kniha
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)
Jaroslav Miller
314 Kč
Kniha
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace
Mediální monopol
M. A. Verick
248 Kč
Kniha
Teoretické a publicistické práce pedagogů a odborných spolupracovníků školy.
média a komunikace
Média, kultura a náboženství
kol.
215 Kč
Kniha
Kniha esejů je koncipována jako soubor textů zkoumajících problematiku médií v postkomunistické východní Evropě ve srovnání se západním světem (především Japonskem).
média a komunikace
Konečná krajina
Keiko Sei
299 Kč
Zobrazuji
51 - 60
z
56
položek
<<
<
1
..
4
5
6