Nejprodávanější tituly v roce 2020
média a komunikace

Televizní střepiny v sametu – Televizné črepiny v zamate - Miroslav Fořt, Štefan Nižňanský - 10%
Kniha prináša úplne nový, dosiaľ nepublikovaný, pohľad na mechanizmus televízneho spravodajstva v socialistickom Československu v 70-tych a 80-tych rokoch. Rozprávanie a spomienky moderátorov Televíznych novín a Aktualít.
média a komunikace

Televizní střepiny v sametu – Televizné črepiny v zamate

395 Kč
356 Kč
Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace
Ukázky

Úvod do dějin tištěných médií

365 Kč
Rozmluva a usuzování - Ladislav Tondl - 10%
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace

Rozmluva a usuzování

69 Kč
62 Kč
Média a rychlost - Stanislav Hubík - 10%
Zkušenost se skutečností byla nahrazena zprávou o skutečnosti, skutečnost ozářená sluncem byla nahrazena napodobeninou skutečnosti na obrazovkách...
média a komunikace

Média a rychlost

199 Kč
179 Kč
Muzea a galerie: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 - Radim Bačuvčík
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset.
média a komunikace
Ukázky

Muzea a galerie

69 Kč
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650) - Jaroslav Miller - 10%
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

349 Kč
314 Kč
Internetová publicistika - Vojtěch Bednář
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média.
média a komunikace
Ukázky

Internetová publicistika

237 Kč
Satanské metody vyjednávání: Jak je využívat a jak se jim bránit - Janusz L. Wisniewski
V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou.
média a komunikace
Ukázky

Satanské metody vyjednávání

271 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Žena a muž v marketingové komunikaci

69 Kč
Mediální monopol - M. A. Verick - 10%
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace

Mediální monopol

275 Kč
248 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 73 položek
<< < 1 .. 5 6 7 8 > >>