Nejprodávanější tituly - leden 2021
ekonomie

Podniková informatika: Počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi - 3., aktualizované vydání - Libor Gála, Jan Pour, Zuzana Šedivá
Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách. Autoři představují moderní informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice.
ekonomie
Ukázky

Podniková informatika

254 Kč
Tvorba a řízení portfolia projektů: Jak optimalizovat, řídit a implementovat investiční a výzkumný program - Jiří Fotr, Ivan Souček
Publikace se jako jediná na našem trhu komplexně věnuje optimalizaci, řízení a implementaci portfolia investičních a výzkumných projektů, které jsou základním nástrojem realizace firemní strategie a dosahování stanovených strategických cílů.
ekonomie
Ukázky

Tvorba a řízení portfolia projektů

339 Kč
Ekonomičtí disidenti: Kapitoly z historie alternativního ekonomického myšlení - Naďa Johanisová - 10%
Autorka v neobyčejně čtivé knize představila 24 světových a českých osobností, které se svým vkladem navždy zapsali do dějin ekonomie.
ekonomie

Ekonomičtí disidenti

249 Kč
224 Kč
Finanční trhy: 4., aktualizované a rozšířené vydání - Oldřich Rejnuš
(2x)
Publikace se věnuje fungování finančních trhů a investičním instrumentům. Nové vydání je aktualizováno a rozšířeno o problematiku regulace a dohledu ve finančním systému a o obchodování na měnových trzích.
ekonomie
Ukázky

Finanční trhy

757 Kč
Hudba v reklamě: a dalších oblastech marketingové komunikace - Radim Bačuvčík - 10%
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě.
ekonomie

Hudba v reklamě

269 Kč
242 Kč
Liberální ekonomie: Kořeny euroamerické civilizace - Tomáš Ježek (ed.) - 10%
Kniha je reprezentativním sborníkem statí sedmi významných představitelů liberálně ekonomického myšlení. Pořadatel sborníku Tomáš Ježek orientoval výběr textů na hledání kořenů a na utváření evropské, respektive euroamerické civilizace.
ekonomie
Ukázky

Liberální ekonomie

297 Kč
267 Kč
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
ekonomie
Ukázky

Mládí a zralost v marketingové komunikaci

69 Kč
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání - Vratislav Kozák, Věra Kozáková
Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.
ekonomie
Ukázky

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

69 Kč
Zdravotnictví a integrovaný zachranný systém při hromadných neštěstích a katastrofách - Jiří Štětina
Dostáváte do rukou zcela nové přepracované a doplněné vydání mimořádně čtenářsky úspěšné publikace, která vyšla v roce 2000 pod názvem „Medicína katastrof a hromadných neštěstí“.
ekonomie
Ukázky

Zdravotnictví a integrovaný zachranný systém při hromadných neštěstích a katastrofách

849 Kč
Globální a lokální v marketingové komunikaci -  kol.
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace.
ekonomie
Ukázky

Globální a lokální v marketingové komunikaci

69 Kč
Zobrazuji 111 - 120 z 148 položek
<< < 1 .. 10 11 12 13 14 15 > >>