Nejprodávanější e-knihy - leden 2021 - encyklopedie

Impresionisté
Sugestivně vylíčené životní příběhy malířů, kteří pohnuli výtvarným uměním naprosto novým směrem.

Impresionisté

Encyklopedie indické mytologie
Přední český indolog nás bezpečně provází pro laika na první pohled nepřehlednou řadou indických božstev i nábožensko-filozofických systémů (hinduismus, buddhismus, džinismus, lamaismus a řada dalších).

Encyklopedie indické mytologie

Atlas bylin
V knize naleznete více než 100 planě rostoucích druhů, které můžete najít v naší přírodě od časného jara až do pozdního podzimu. Rostliny jsou řazeny v knize abecedně, vždy podle barvy květů.

Atlas bylin

Chci to vědět: Co umí zvířata
Spousta zajímavostí i legrační ilustrace ti otevřou oči: zvířata jsou tak zvláštní,divoká, krásná a neuvěřitelná stvoření! A jistě se zase budeš ptát.

Chci to vědět: Co umí zvířata

Objevuj svět zvířat – Podivní, divocí, úžasní!

Zapomeňte na klasickou encyklopedii plnou notoricky známých skutečností! Profesor Tim Flannery už dokázal mnohé: objevoval nové živočichy, vykopával kosti dinosaurů nebo se potápěl v řekách plných krokodýlů.

encyklopedie

Objevuj svět zvířat – Podivní, divocí, úžasní!

Strašidelné Česko
Čarodějka v listí skrytá, v mlžném tanci chlapce chytá. Za studených hvězdných nocí, můžeš potkat přízrak bosý. Pekelný puch, sirný dým znamenají čertův stín. Každé bystré dítě tuší, vodník má rád kafe s duší! Pérák dělá pořádek, Němčour padne na zadek. Česko je i strašidelné! Už se bojíte? Máte proč! Na cestě na nejtajemnější místa na vás číhá upír, čert či vodník, což je, jak se dovíte, taky vlastně čert. Ale takový, co se nepropadl pod zem do pekla, ale do rybníka či řeky. A ne všechny strašidelné bytosti jsou spojeny s dávnými časy, takový Pérák, jakýsi český Spiderman, za války dělal pořádek, až „Němčour padal na zadek“. V ministestech na konci kapitol zjistíte, zda už se vyznáte ve Strašidelném Česku. Knížku si vezměte s sebou na výlet či na prázdniny.

Strašidelné Česko

Encyklopedie automobilů

Poznejte historii českých automobilů od počátku jejich výroby! Druhé, přepracované a doplněné vydání Encyklopedie českých a slovenských automobilů zachycuje téměř dvousetleté období konstrukce a výroby motorových vozidel na našem území – od Božkova parovozu z roku 1815 až po nejnovější modely vozů Škoda.

Encyklopedie automobilů

Nekonečno v dlani
Spousta věcí v našem světě působí naprosto logicky a významné vědecké objevy nám pomohly porozumět sami sobě, naší planetě i našemu místu ve vesmíru až do neuvěřitelných detailů. Avšak naše vesmírná dobrodružství, stále se prohlubující chápání kvantového světa a ohromný technologický pokrok v minulém století nám také odhalily vesmír, který je mnohem podivnější, než jsme si vůbec dokázali představit.

Nekonečno v dlani

Architektura
Terminologie architektury v obrazech. I tak by se dala nazvat názorná a přehledná publikace, zaměřená na historii architektury v našich zemích.

Architektura

Encyklopedie českých vesnic I. - Střední Čechy a Praha
První díl pětisvazkového projektu, v němž autor postupně zmapuje všechny vesnické památkové rezervace, zóny a ostatní památkově hodnotná sídla v Čechách.

Encyklopedie českých vesnic I. - Střední Čechy a Praha