Nejprodávanější tituly - leden 2021

Můj sešit pozorování a aktivit: Příroda ve městě - 47%
Tento pracovní sešit je jiný než ostatní. Vyzývá tě k objevování veškeré přírody, která je kolem tebe, uprostřed tvého města nebo tvé vesnice.
biologie

Můj sešit pozorování a aktivit: Příroda ve městě

Útržky ze zápisníku zemřelého přírodovědce
Svazek představuje svérázný příspěvek k dějinám vědy, české a evropské kultuře 19. století i problémům vztahu vědy, kultury, života a umění.

Útržky ze zápisníku zemřelého přírodovědce

Velký průvodce lesem
Obsáhlý a fundovaný průvodce pro každou procházku do lesa. Les znamená víc než jen hodně stromů. V jedinečném ekosystému spolu v úzkém vztahu žije bezpočet živočišných, rostlinných druhů i hub.

Velký průvodce lesem

Les – návod k použití
Lesy jsou jeho prací, práce se stromy zase jeho životem. Když Peter Wohlleben píše o lese, píše hlavou i srdcem, proto jsou i jeho knihy „Tajný život stromů“ a „Citový život zvířat“ bestsellery.

Les – návod k použití

Můj první les
Peter Wohlleben, lesník a oblíbený autor bestsellerů o lese, hospodaří ve svém revíru již léta dle ekologických zásad. V této knize vysvětluje svůj systém šetrného lesního hospodářství a napomáhá tomu, abyste svému vlastnímu lesu hlouběji porozuměli.

Můj první les

Rostliny způsobující otravy
Kniha podává ucelené informace o jedovatých a potenciálně jedovatých rostlinách středoevropské flóry, o jejich identifikačních znacích, obsahových látkách odpovědných za toxicitu, projevech otravy a možnostech pomoci postiženému.

Rostliny způsobující otravy

Tajná síť přírody
Autor bestsellerů Peter Wohlleben nám umožňuje ponořit se do neprobádaného světa a popisuje úchvatnou souhru světa rostlin a zvířat: jak se vzájemně podmiňují? A co se stane, když něco tento jemně vyvážený systém naruší?

Tajná síť přírody

1 + 1 = 1
Fascinující témata současné molekulární, buněčné a evoluční biologie v podání jednoho z nejlepších světových odborníků.

1 + 1 = 1

Genetika
Druhé české vydání Genetiky přichází po osmi letech od vydání prvního. Během této doby se ve vědě, která prožívá tak bouřlivý rozvoj, objevila celá řada nových a zásadních poznatků – a tato učebnice je prezentuje.

Genetika

1 546 Kč
Stručné dějiny biologie
Kniha, která zahrnuje dějiny biologie od prvopočátků do objevení struktury DNA (1953), může svou stručností a přehledností zaujmout nejen biology z profese, ale i všechny zainteresované laiky z řad vzdělanějšího čtenářstva.

Stručné dějiny biologie