Objevovat, co všechno lze vidět v dětském pokojíčku před spaním, je s tímto leporelem tak zábavné! Co si před spaním přečteme? A co ti dá maminka na dobrou noc? Stačí jen vložit prstík do správného otvoru, lehce posunout nebo otočit ve směru šipky.
Autorky vycházejí z Rámcového vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a u každého projektu formulují dílčí výchovně-vzdělávací cíle, rozvíjené klíčové kompetence i očekávané výstupy.
Zkušená dětská psycholožka popisuje možnosti, jak zjistit, co si děti opravdu myslí a co prožívají, aniž bychom jimi manipulovali. Jak se máme dětí ptát? Jak s nimi hovořit o jejich smutku, úzkostech, fantaziích či sexualitě?
Raná péče představuje významnou pomoc rodinám dětí s handicapem. Provází je prvními týdny, měsíci a roky života dítěte a pomáhá jim zprostředkovat nebo dokonce sama zajišťuje komplexní služby v podobě psychosociální pomoci, rehabilitace...
Paměť byla dosud při studiu rodiny zcela opomíjena. Autorky knihy, historička a psycholožka, svou ojedinělou a mimořádně důkladnou analýzou dokazují, že rodinná paměť představuje důležitou složku rodinného fungování, související jak s rodinnými v
Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy chování.
Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť