Nejprodávanější tituly - březen 2021 - přírodní vědy

Ptačí smysl -10%
V této výjimečné knize čerpá Tim Birkhead - přední světový ornitolog, profesor na univerzitě v Sheffieldu a autor úspěšných knih ověnčených řadou cen - ze svých bohatých vědomostí, které získal celoživotním studiem ptáků.

Ptačí smysl

Wild Symphony -10%
Dan Brown si odskočil od dobrodružství profesora Langdona a vydává svou první dětskou knížku! Divoká symfonie představuje mimořádně zábavný čtenářský zážitek nejen pro děti, ale i pro jejich rodiče.

Wild Symphony

Gödel, Escher, Bach -15%
Hlavním cílem této mimořádné knihy na pomezí metamatematiky, informatiky, filozofie a kognitivní psychologie je zkoumání, co jsou a odkud se berou základní atributy člověka - vědomí a inteligence.

Gödel, Escher, Bach

Přírodě na stopě -10%
Peter Wohlleben nás ve své knize zve, abychom se sami stali odborníky, abychom se důkladně rozhlíželi kolem sebe a dokázali rozklíčovat znamení, která nám poskytují vítr, mraky, rostliny a živočichové.

Přírodě na stopě

Moudrost lesa -10%
Les umí dostat z lidí to nejlepší! Romantický hvozd – hluboké ticho, vůně mechu a pryskyřice, ševelení v korunách stromů: představujete si les také tak? Tato nádherná místa se stávají vlivem lidské chamtivosti a znečišťování čím dál vzácnějšími.

Moudrost lesa

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech -10%

„Duchové vesmíru“ volně navazují na předchozí tituly „Jak vznikal svět“, „Z kuchyně do vesmíru“ a „Blýskání“. V knížce naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o neutrinech, nejpodivnějších částicích, které kdy lidé objevili.

přírodní vědy

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

Záhady - Zapoj mozkové závity a vyřeš 25 záhad vědy -10%
Vítej v knize záhad a odhal všechna tajemství pomocí vědeckých poznatků!

Záhady - Zapoj mozkové závity a vyřeš 25 záhad vědy

Řád času -10%
Autor, přední teoretický fyzik, spolutvůrce smyčkové kvantové gravitace, ale také výtečný spisovatel, se ve své nejnovější knize zabývá tajemstvím času, možná vůbec největší záhadou světa.

Řád času

Vrána -67%
Tato kniha se věnuje všem ptákům z čeledi krkavcovitých – vránám, havranům, krkavcům, strakám a jejich příbuzným, podíváme se na ně z kulturně historického hlediska: v jakých mýtech se objevují, co v které kultuře znamenají....

Vrána

Hudba v číslech, čísla v hudbě -10%
Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak.
přírodní vědy