Nejprodávanější tituly - květen 2021
sociologie

Nová třída
Kniha patří k dílům, která se vyrovnávají s iluzemi o fungování komunistických států. Vyšla v roce 1957 a vzbudila velkou pozornost, dodnes je považována za nesmírně cenný příspěvek k analýze komunistických režimů.
sociologie

Nová třída

266 Kč
Obory budoucnosti
(1x)
Dokážeme se přizpůsobit měnící se povaze práce? Které dovednosti by měly rozvíjet naše děti? Může obava z kybernetické války rozpoutat další závody ve zbrojení?
sociologie

Obory budoucnosti

313 Kč
Sametová budoucnost?
Sborník, jehož cílem je kritická reflexe posledních tří desetiletí české společnosti z hlediska demokracie, sociální nerovnosti, vztahu k minulosti a k Západu, ekologické udržitelnosti nebo digitalizace.
sociologie

Sametová budoucnost?

Petr Drulák (ed.), Petr Agha (ed.)
198 Kč
Symbol a symbolika
Práce Schwallera de Lubicz nám nabízí nasměrování nikoli k opuštění schopnosti racionálního uvažování v jógových extázích, nýbrž k integraci této schopnosti s vyšší, vrozenou inteligencí.
sociologie

Symbol a symbolika

223 Kč
Teorie sociální práce I
Sociální práce patří v současnosti k progresivně se rozvíjejícím vědním disciplínám a pomáhajícím profesím.
sociologie

Teorie sociální práce I

296 Kč
Historicko-sociologické reflexe
Kniha, která vychází k životnímu jubileu sociologa Jiřího Šubrta, představuje odbornou práci tohoto autora v její mnohotvárné šíři a specifických podobách.
sociologie

Historicko-sociologické reflexe

288 Kč
Manuál moderního nonkonformisty
(2x)
Publikace se skládá ze tří částí.
V první nazvané Teorie nonkonformismu se čtenář seznámí se základními myšlenkami kontrariánství. Jedná se o stručný příspěvek ke klasifikaci a typologii nonkonformismu a konformismu.
sociologie

Manuál moderního nonkonformisty

126 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
sociologie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.

69 Kč
Sociální nevědomí u osob, skupin a společností - 3.díl
Sociální nevědomí III - porozumění pro události dějin i pro vztahy mezi lidmi, v malé skupině i velké společnosti: nový, zajímavý pohled poskytuje mladá disciplína - skupinová analýza. Zde je třetí díl úspěšné řady v českém překladu.
sociologie

Sociální nevědomí u osob, skupin a společností - 3.díl

Earl Hopper (ed.), Haim Weinberg (ed.)
329 Kč
Vzpoura davů
Slavná kniha nejvýznamnějšího moderního španělského filozofa José Ortegy y Gasseta shrnuje úvahy, které vycházely původně v novinách od roku 1927.
sociologie

Vzpoura davů

341 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 73 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 .. 8 > >>