Jeden z nejpopulárnějších amerických poválečných románů od klasika moderní literatury. Příběh vyprávěný sedmnáctiletým Holdenem Caufieldem je vlastně popisem necelých tří dnů jeho cesty domů.
Dobrodružství! Šifry! Ukryté poklady! A hra začíná… Dvanáctiletá Emily se už zase stěhuje. Tentokrát do San Franciska, domova svého literárního idolu, tvůrce populární online hry Knižní hon Garrisona Griswolda.
Domov všech čtyř kočičích klanů čelí zničujícímu nebezpečí. Nejen že les postupně propadá zkáze, ale také se začínají ztrácet kočky. Výprava několika vyvolených, která se vrací zpět bez Pírky, přináší mrazivou zprávu: klany musejí z lesa odejít, jinak nikdo z nich nepřežije.
Zar a Čára našli přísady do lektvaru, kterým se lze zbavit jezinek, a jezikrál je už volá ke Ztracencovu jezeru. Oni však nejdřív musí lektvar smíchat v Poháru druhých šancí…
Vysněný svět nemusí být takový, jaký se navenek zdá.
V knihovně zvířete se skrývá velice tajemná kniha. Belle ji objeví a navštíví jejím prostřednictvím úžasný nový svět.