Nejprodávanější tituly - srpen 2021

Zábavná matematika a logika pro bystré děti
Podpořte matematické nadání svých dětí!

Zábavná matematika a logika pro bystré děti

Astrofyzika pro lidi ve spěchu
Jaká je podstata prostoru a času? Jak se do vesmíru „vejdeme“ my? Jak se vesmír vejde do nás? Na cestě hledání odpovědí na tyto - a mnohé další - otázky neexistuje lepší průvodce než uznávaný astrofyzik a bestsellerový autor Neil deGrasse Tyson.

Astrofyzika pro lidi ve spěchu

Kam se žene entropie
Publikace se populární formou zabývá entropií, kterou poprvé zavedla a matematicky popsala termodynamika. Entropie je fyzikální veličina představující míru chaosu, nepořádku či zchátralosti systému.

Kam se žene entropie

Nekonečno v dlani
Autor řady bestsellerů nádherně srozumitelnou a vtipnou formou přibližuje komplikované vědecké teorie stojící za padesáti pozoruhodnými skutečnostmi, jež nám pomáhají pochopit složitou podstatu naší existence.

Nekonečno v dlani

O čem víme prd
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Co je nového ve fyzice
Jak blízko jsou vědci teorii všeho? Co je to Higgsův boson a proč se o něm tolik mluví? Lákala vás vždy astrofyzika, ale neměli jste šanci jí porozumět?

Co je nového ve fyzice

Fyzika superhrdinů
Výklad základních i pokročilejších fyzikálních principů na základě komiksů o superhrdinech. Autor se nesnaží nachytat superhrdiny v nedbalkách, soustředí se na případy, kdy je fyzika v komiksech využita náležitě.

Fyzika superhrdinů

Pravítko a kružítko
Tato unikátní kniha ukazuje, jak jsou geometrické konstrukce, užívané umělci, řemeslníky či architekty po staletí, nejen užitečné, ale i elegantní. Vstupte do světa geometrie bez měření.

Pravítko a kružítko

Fraktalista

Otec fraktální geometrie Benoit Mandelbrot (1924–2010) líčí ve svých pamětech zevrubně svou životní a vědeckou dráhu, která byla téměř stejně kostrbatá jako objekty, jejichž studiem se proslavil.

Fraktalista

Osudová přitažlivost gravitace
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace