Nejprodávanější knihy - srpen 2021

Stručná historie času
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Stručná historie času

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

„Duchové vesmíru“ volně navazují na předchozí tituly „Jak vznikal svět“, „Z kuchyně do vesmíru“ a „Blýskání“. V knížce naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o neutrinech, nejpodivnějších částicích, které kdy lidé objevili.

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

Hvězdy, planety, magnety
„Hvězdy, planety, magnety“ volně navazují na sérii titulů „Jak vznikal svět“ a „Duchové vesmíru“. V knize naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o magnetických polích ve vesmíru.

Hvězdy, planety, magnety

Řád času
Autor, přední teoretický fyzik, spolutvůrce smyčkové kvantové gravitace, ale také výtečný spisovatel, se ve své nejnovější knize zabývá tajemstvím času, možná vůbec největší záhadou světa.

Řád času

Kvantechismus
Kvantechismus Adrzeje Dragana je knihou pro všechny, kteří byli s fyzikou na štíru, a přesto je zajímají témata jako černé díry, kvantová teleportace nebo antihmota. Díky jeho přístupnému stylu nepotřebujete roky studia ani odborné znalosti.

Kvantechismus

Dopisy astrofyzika
Vlivný americký astrofyzik zveřejňuje soukromou korespondenci se svými fanoušky z celého světa, kteří ho oslovili při hledání odpovědí na nejrozmanitější otázky (nejen) kosmologie.

Dopisy astrofyzika

Devět vln stvoření
V posledních několika letech byl svět svědkem změn v sociálním vědomí, jehož náhlý vývoj nebylo převládající vědecké paradigma schopno vysvětlit.

Devět vln stvoření

Kam se žene entropie
Publikace se populární formou zabývá entropií, kterou poprvé zavedla a matematicky popsala termodynamika. Entropie je fyzikální veličina představující míru chaosu, nepořádku či zchátralosti systému.

Kam se žene entropie

Nekonečno v dlani
Autor řady bestsellerů nádherně srozumitelnou a vtipnou formou přibližuje komplikované vědecké teorie stojící za padesáti pozoruhodnými skutečnostmi, jež nám pomáhají pochopit složitou podstatu naší existence.

Nekonečno v dlani

O čem víme prd
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd