Kniha o hledání cesty dobra při výchově dítěte. Má to hluboký smysl a význam i pro ty, kteří přijdou po nás. Zajímá vás, co prožívá vaše dítě v MŠ, když není s vámi? Jak jej připravit pro vstup do tohoto předškolního zařízení?
Naše vydání díky doprovodným obrázkům (piktogramům) pomáhá dětem se zapamatováním slov a orientací v textu i opticky. Kniha je opatřena také notovým zápisem, což jistě ocení hudebníci.
Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností.
Mentorink je metoda, která funguje na principu rozvíjení méně zkušených jedinců, např. nových kolegů, osobami zkušenými (mentory). Autoři pojímají mentorink jako cestu k dialogu generací, jako návrat k respektování autorit, znalostí a zkušeností.
Publikace je u nás první, která se zabývá problematikou profesionální přípravy na hlídání dětí. Je určena především pro budoucí či již pracující chůvy nebo pro ty, které se chystají do ciziny jako au-pair.
Jezuitské školství má věhlasnou tradici. Ignaciánská pedagogika je založena na osvědčených moderních přístupech a zároveň podněcuje k tázání po hlubších otázkách života.
Jedete s dětmi na školu v přírodě a hledáte náměty na zpestření výuky? Právě jste je našli! Kniha má pomoci učitelům, vychovatelům, vedoucím turistických oddílů a všem, kteří tráví čas s dětmi.
Přehled poruch plynulosti řeči a východiska pro jejich hodnocení, současné poznatky o příčinách a vývoji koktavosti, pravidla a metody pro její diagnostiku.
Vyučovací proces lze poměrně jednoduše a jednoznačně vymezit - žáci se učí a učitel řídí jejich učební činnosti. Ale vyučování je i přes všechna možná jednoduchá vymezení poměrně složitým procesem, do kterého vstupuje mnoho prvků.
Autorka shrnuje názory na to, kdy je dítě zralé na vstup do školy a jak má být na něj připraveno. Nabízí kritéria pro výběr ZŠ a zamýšlí se nad důvody stále častějších odkladů školní docházky.
Naši přední psychologové, sociologové, pedagogové, antropologové a další odborníci z oblasti sociálních věd připravili jeden z prvních konkrétních programů výchovy dětí a mládeže k toleranci a proti rasismu.