V Čechách nejprodávanější škola na akordeon obsahuje řadu cvičení na pravou i levou ruku, přehledné schéma rozsahů akordeonů a prstoklady k hraní stupnic.
Dvojdílná Škola hry na trubku autorské dvojice Krčma-Vaigl je základní hudebnina pro tento nástroj v České republice, dlouhodobě prověřená pedagogickou praxí. Nyní vychází již v devátém vydání.
Etudy představují elementární výukový materiál pro zvládnutí hry na malý buben. Autor záměrně nerozlišuje mezi přípravou ke hře populární a taneční hudby a hrou v symfonickém orchestru.
Saxofonové etudy Rudolfa Grubera jsou jednou z mála etudových sbírek pro tento nástroj na našem trhu. Etudy jsou řazeny progresivně podle obtížnosti a opatřeny stručnými poznámkami.
Významným opusem legendy houslové pedagogiky Otakara Ševčíka (1852-1934) je jeho Škola smyčcové techniky. Zatímco Opus 1 představuje zásadní shrnutí Ševčíkovy progresivní metody výuky houslové hry.
Tato příručka vznikla z potřeby a snahy pro ucelený a systematický postup na procvičení breaků, které by více ozdobily doprovodný rytmus ve skladbě a zpřesnily puls dob pro hraný rytmický celek.
Moderní škola hry na bicí nástroje je univerzální pomůckou pro hráče na bicí soupravu, určenou pro žáky základních uměleckých škol či konzervatoří, ale je možné využít ji také pro samostudium. Je elementární učebnicí v oboru.
Tradiční česká škola hry na trubku významného pedagoga Jaroslava Koláře je tvořena osmi sešity. První sešit obsahuje poučení o tvoření tónu, elementární technická cvičení a nezbytné základy hudební teorie. Škola vychází od roku 1960.
Kapesní průvodce tanečními rytmy na bicí soupravu s nadneseným názvem „Když bubny tančí“ nabízí bubeníkům víceméně kompletní přehled nejpoužívanějších tanečních nebo jinak důležitých stylů.
Dvanáct klasických českých koled v lehké úpravě pro klarinet a fagot (který lze nahradit violoncellem). Součástí je i vložený samostatný part pro druhého hráče.
Do rukou se Vám dostává sbírka autorských skladeb Martina Rouse. Ty jsou žánrovým mixem historizující filmové hudby, hudby meditační a variacemi na motivy národních písní.
Třetí díl „Škol na melodické bicí nástroje“ nabízí další etudy a skladby, které jsou často s doprovodem klavíru nebo akordických značek, ale tentokrát na xylofon, marimbu a vibrafon.
Základy hry na kontrabas – unikátní kniha, která obsahuje základní informace o hře na kontrabas. Je zpracována podle metodiky prof. Jiřího Hudce, pedagoga na AMU v Praze a na Královské hudební akademii v Manchesteru.
Suita s názvem “ Tea for 5“ je sice prvoplánově určena pro pět hráčů, ale nabízí možnost rozšíření či variability s jinými nástroji, které jsou uvedeny v obsahu a mají též své party.