Vladimír Mišík, jehož poslední deska Jednou tě potkám získala šest cen Anděl a zaznamenala vynikající ohlasy, vydává v září 2021 nové studiové album s názvem Noční obraz.
Album Folk Swings, je výsledkem jedinečného projektu kapely B-Side Band a producenta Josefa Buchty s legendami české folkové scény a popovými osobnostmi.
Album Kráska a zvířený prach obsahuje jedenáct původních písní a celkově třináct tracků vzniklých buď pod bdělým aranžérským dohledem Filipa Jelínka nebo jako výsledek společného hráčského ohmatávání a napínání základní struktury písně.
Album, které natočil Originální pražský synkopický orchestr pod vedením pana Pavla Klikara s Jiřím Suchým v roce 1998 nyní vychází v remasterované podobě. Výběr písní sahá k repertoáru Osvobozeného divadla, Semaforu či starým šlágrům a standardům.
Dvojalbum Ad Libidum s živou nahrávkou z roku 1979 přináší sestřih jednoho z koncertů tria a je potvrzením jejich společné tvůrčí snahy jít proti proudu.
Jedna z nejlepších dlouhohrajících desek Gustava Broma, nazvaná stručně a výstižně Jazz, zachycuje špičkový brněnský orchestr ve velice tvůrčím období poloviny šedesátých let.
Jeden z nejslavnějších jazzových hráčů a skladatelů historie. Je všeobecně respektovaným a velmi vlivným hudebníkem, jenž se pohyboval na pomezí jazzu a dalších stylů.
Dežo Ursiny (spev) a skupina Provizorium: Ľubomír Stankovský (bicie, perkusie), Vladimír Kassay (basová gitara), Miroslav Veselý (klávesové nástroje), Richard Kroczek (elektrické husle), Dežo Ursiny (akustická gitara a vokál).
Na novém albu Ireny Budweiserové spolupracoval vynikající kytarista a zpěvák Jakub Racek. Je zde tak zúročena více jak čtyřletá spolupráce, tak jak ji mohou znát návštěvníci jejich koncertů.
Dagmar Ubrová se poprvé na pódiu objevila v roce 2009 v pořadu Jiřího Vondráka v Divadle Šansonu. S Ondrou Kramolišem a Petrem Hlouškem založila kapelu uBer!, se kterou v letech 2010-2016 nazpívala alba První barování a Universum.
Létající klobouk je čtrnácté bigbandové album Milana Svobody. Všechny skladby na tomto albu spojuje volná inspirace melodiemi Jaroslava Ježka. Milan Svoboda však k Ježkovým tématům, často už vlastně zlidovělým, přistupuje velmi různorodými způsoby.