Nejprodávanější tituly v roce 2021

Jak se dělá evoluce - 11%
Cílem knihy je představit současnou evoluční biologii jako živý, bouřlivě se rozvíjející obor, založený nikoli na planých spekulacích, ale na exaktním, a přesto dobrodružném výzkumu.

Jak se dělá evoluce

Rok v českém lese - 11%
Lesy mají pro existenci života na naší planetě zcela nezastupitelné místo.

Rok v českém lese

Chování - 20%
Proč se chováme tak, jak se chováme? Takovou otázku se pokoušeli zodpovědět mnozí a už rozmanitost přístupů, jak ji lze uchopit, naznačuje, že se jedná o úlohu navýsost zapeklitou.

Chování

Základy biologie a genetiky člověka - 20%
V novém vydání učebnice studenti najdou vysvětlení obecných principů genetiky a podrobnější informace o speciálních podoblastech, jako je např. cytogenetika, molekulární genetika nebo imunogenetika a genetika ontogeneze.
biologie

Základy biologie a genetiky člověka

Jak pracuje váš mozek - 20%
Kniha doporučuje, jak si lépe uspořádat pracovní aktivity tím, že ovlivníme práci svého mozku. Věnuje se popisu základů myšlení, emocím a motivaci, spolupráci s ostatními a soustředí se na vyvolání změny návyků u sebe i ostatních.

Jak pracuje váš mozek

Les nemlčí
Věděli jste, že houby dokážou klást léčky? Nebo že ryby lžou? Nejen my lidé máme sklony k přehánění a nepravdám. Zvířata jsou mnohem nápaditější, jedná-li se například o to, jak získat partnera či partnerku.

Les nemlčí

Anatomie a fyziologie lidského těla - 11%
Publikace seznamuje se stavbou a fungováním lidského těla v základním rozsahu, který je náplní studia psychologie, pedagogiky, sociální práce a dalších humanitních (nelékařských) oborů.
biologie

Anatomie a fyziologie lidského těla

Obsahuji davy - 11%
Přelomové, nádherně poučné a velmi zábavné pojednání o nejzásadnější revoluci v biologii od dob Darwina - pohled na svět „očima mikroba“, který odhaluje kouzelný a radikálně přestavěný obraz života na Zemi.

Obsahuji davy

Půjdeš s námi ven? - 11%
Objevujte zázraky přírody ve městě s knihou Půjdeš s námi ven? – hned za dveřmi domu na vás čekají nezapomenutelné zážitky a spousta dobrodružství.

Půjdeš s námi ven?

Nová cesta do pravěku - 11%
Zkusili jste si už představit, jaké by to bylo, podívat se do doby impozantních dinosaurů?

Nová cesta do pravěku

Sexuální poradna Dr. Tatiany pro všechna živá stvoření - 11%
Autorka ve své knize humornou formou ukazuje, že mnohé sexuální praktiky, které můžeme pozorovat v živočišné říši a které se nám na první pohled mohou zdát brutální, nemorální nebo dokonce nepřirozené, jsou ve skutečnosti nezbytné pro přežití druhu.

Sexuální poradna Dr. Tatiany pro všechna živá stvoření

Vnímavá zeleň - 11%
Jsou rostliny inteligentní bytosti? Dokážou mezi sebou komunikovat a řešit problémy? Nebo představují netečnou a nehybnou součást našeho světa, bez jakékoli citlivosti?

Vnímavá zeleň

Tělo: příručka pro uživatele - 11%
Jsme mnohem složitější a záhadnější, než si dokážete představit.

Tělo: příručka pro uživatele

Darwin - 11%
Darwinovo dlouhé, nebezpečné a často namáhavé bádání je cestou, která tím, že změnila jednoho člověka, změnila i směr vědy.

Darwin

Tělo - 11%
Předmětem knihy Tělo: čichat, česat, hmatat, propichovat, řezat je sociální a kulturní analýza lidského těla a jeho vybraných částí.

Tělo

Biologie rostlin - 15%
Text je rozdělen do kapitol: Stavba rostlinné buňky, Stavba a funkce rostlinných orgánů, Systém a evoluce rostlin, Systém a evoluce hub. Nechybí ani problematika geneticky modifikovaných rostlin. Názornost zvyšují obrázky, grafy a tabulky.

Biologie rostlin

Velký průvodce lesem - 11%
Obsáhlý a fundovaný průvodce pro každou procházku do lesa. Les znamená víc než jen hodně stromů. V jedinečném ekosystému spolu v úzkém vztahu žije bezpočet živočišných, rostlinných druhů i hub.

Velký průvodce lesem

Stručné dějiny biologie - 20%
Kniha, která zahrnuje dějiny biologie od prvopočátků do objevení struktury DNA (1953), může svou stručností a přehledností zaujmout nejen biology z profese, ale i všechny zainteresované laiky z řad vzdělanějšího čtenářstva.

Stručné dějiny biologie

Biostatistika - 11%
Biostatistika je moderní učebnicí statistiky, která představuje statistické nástroje klíčové pro čtenáře z biologických a biologii blízkých oborů.

Biostatistika

Tajný život úhořů - 11%
Bestsellerová senzace ze Švédska. Od útlého dětství chodil Patrik s tatínkem chytat úhoře.

Tajný život úhořů