Nejprodávanější e-knihy v roce 2021
společenské vědy

Slovník politického managementu a volebního marketingu
(1x)
Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována.
společenské vědy
Ukázky

Slovník politického managementu a volebního marketingu

161 Kč
Slovník sociologických pojmů
Jak sám autor uvádí, smyslem této knihy je v naší chaotické době vrátit čtenáře k významům slov. Žijeme nejen v záplavě neutříděných informací, ale také v době slovníků, které vrací čtenáře k systematickému poznání.
společenské vědy
Ukázky

Slovník sociologických pojmů

339 Kč
Sociální dovednosti ve škole
Cílem publikace je zmapovat prostředí školy ze sociálněpsychologického úhlu pohledu, objasnit projevy různých fenoménů a načrtnout, jak souvisejí s efektivitou edukačních procesů.
společenské vědy
Ukázky

Sociální dovednosti ve škole

305 Kč
Vrcholoví šachisté a sovětská společnost
Čtenář se v knize například dozví, co znamenal "formalismus v šachové skladbě" nebo jak se údajně liší "židovský a árijský šach". A také to, že Botvinnik využíval své nezpochybnitelné autority nejen k vlastnímu prospěchu.
společenské vědy
Ukázky

Vrcholoví šachisté a sovětská společnost

99 Kč
Zajištění na stáří
Tato publikace je vhodná pro všechny, kteří se aktivně zajímají o svůj důchod. Strávit podzim života lze několika způsoby. Jedním z nich je i důstojný a trvale udržitelný životní standard, na který jste byli zvyklí během vašeho pracovního života.
společenské vědy
Ukázky

Zajištění na stáří

195 Kč
Církve a české školství
Výuka náboženství na základních a středních školách, teologické bádání na školách vysokých a zřizování církevních škol k obecné výuce všem předmětům se v posledních staletích stalo projevem náboženské svobody jednotlivce.
společenské vědy
Ukázky

Církve a české školství

271 Kč
Internetová publicistika
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média.
společenské vědy
Ukázky

Internetová publicistika

237 Kč
Masová komunikace a veřejné mínění
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti.Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací.
společenské vědy
Ukázky

Masová komunikace a veřejné mínění

254 Kč
Politika a média v konzumní společnosti
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují.
společenské vědy
Ukázky

Politika a média v konzumní společnosti

237 Kč
Jak posloucháme hudbu?
Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.
společenské vědy
Ukázky

Jak posloucháme hudbu?

69 Kč
Zobrazuji 381 - 390 z 518 položek
<< < 1 .. 37 38 39 40 41 .. 52 > >>