Nejprodávanější e-knihy v roce 2021
ekonomie

Nové trendy v leadershipu: Koncepce, výzkumy, aplikace - Eva Jarošová, Hana Lorencová, Daniela Pauknerová
Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů.
ekonomie
Ukázky

Nové trendy v leadershipu

249 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol.
(1x)
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky

Základy marketingu

305 Kč
Jak to vidí Šichtařová: aneb co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti - Vladimír Pikora, Markéta Šichtařová
(6x)
Ty nejzásadnější texty posledních let o společnosti, politice i ekonomice v podání Markéty Šichtařové. Autorka několika bestsellerů, publicistka, nositelka ceny čtenářů Magnesia Litera, známá ekonomka a popularizátorka světa peněz s přispěním svého m
ekonomie
Ukázky

Jak to vidí Šichtařová

171 Kč
Jak číst účetní výkazy: Základy českého účetnictví a výkaznictví - Milana Otrusinová, Karel Šteker
Nové vydání praktické a přehledné publikace je aktualizováno s ohledem na legislativní změny platné od roku 2016.
2., aktualizované a rozšířené vydání
ekonomie
Ukázky

Jak číst účetní výkazy

254 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
ekonomie
Ukázky

Jak z dobré firmy udělat skvělou

416 Kč
Copywriting: Pište texty, které prodávají - Michaela Raková, Anna Sálová, Zuzana Veselá
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem.
ekonomie
Ukázky

Copywriting

349 Kč
Trénink techniky řeči: Naučte se mluvit barevně - Alena Špačková
(1x)
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
ekonomie
Ukázky

Trénink techniky řeči

254 Kč
Čínský ekonomický systém: Tržní ekonomika, či státní kapitalismus? - Jan Bejkovský
Jakou ekonomikou je Čína? Je tržní, plánovaná, kapitalistická, socialistická, rozvojová, rozvinutá, vyspělá, zaostalá, moderní, či tradiční?
ekonomie
Ukázky

Čínský ekonomický systém

280 Kč
Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy - Anna Sálová
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství.
ekonomie
Ukázky

Kreativní copywriting

189 Kč
Manažerské účetnictví: 4. rozšířená a aktualizované vydání -  kolektiv autorů, Bohumil Král
Již čtvrté vydání úspěšné učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na ekonomiku podniku.
ekonomie
Ukázky

Manažerské účetnictví

549 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 278 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 28 > >>