Nejprodávanější e-knihy v roce 2021
média a komunikace

Žurnalistická profese 2.0
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistická profese 2.0

120 Kč
Teoretická východiska informační vědy
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace
Ukázky

Teoretická východiska informační vědy

130 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Ukázky

Co je bulvár, co je bulvarizace

130 Kč
Satanské metody vyjednávání
V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou.
média a komunikace
Ukázky

Satanské metody vyjednávání

271 Kč
Jak říct ne sociálním sítím
Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu.
média a komunikace
Ukázky

Jak říct ne sociálním sítím

119 Kč
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími?
média a komunikace
Ukázky

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

130 Kč
Za obrysy média
Kniha přináší genealogii „média“, příběh mediálního sebeuvědomování literatury a literární vědy, jež jde ruku v ruce s jejich zdánlivým zastaráváním tváří v tvář neúprosné evoluci techniky.
média a komunikace
Ukázky

Za obrysy média

270 Kč
Hroši žerou trpaslíky!

Praktický a zábavný průvodce světem falše.  Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií.

média a komunikace
Ukázky

Hroši žerou trpaslíky!

249 Kč
Tahle země je naše
(2x)
Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů.
média a komunikace
Ukázky

Tahle země je naše

119 Kč
How to ask a professor: Politeness in Czech academic culture
Publikace se věnuje zdvořilostním strategiím, které volí čeští univerzitní studenti při kontaktu s fakultou.
média a komunikace
Ukázky

How to ask a professor: Politeness in Czech academic culture

180 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 60 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>