Kniha nabízí témata, která autorka zpracovala do jednotlivých projektů. Vytvořila je na základě prožitků dětí a vycházela přitom z příběhů a pohádek, písniček, říkadel, hádanek i z běžných situací.
Pracovní sešit je určen pro děti především mladšího školního věku, které ještě nevyslovují správně některé hlásky. Obsahuje úkoly vhodné pro upevnění (automatizaci) v řeči již naučených (zafixovaných) hlásek.
Mezinárodně uznávaný autor shromáždil v přehledné práci informace o současném stavu a trendech v pedagogických vědách; jejich klíčových poznatcích i otevřených otázkách. Velká pozornost je věnována výzkumným metodám a informačním pramenům.
Po více než dvaceti letech opět vychází jedinečné dílo Jana Amose Komenského – ORBIS SENSUALIUM PICTUS (Svět v obrazech), které by nemělo chybět v žádné rodinné i školní knihovně. .
Kniha je věnována vývoji pozornosti a exekutivních funkcí od raného věku do dospělosti. Exekutivní funkce slouží k řízení vlastního chování, tj. k seberegulaci i ke zvládání různých činností, zejména pokud je nutné odolávat něčemu lákavějšímu.
Krátké říkanky, barevné obrázky i omalovánky a jednoduché úkoly na procvičení ruky a jemné motoriky, aby se děti naučily pěkně psát, cvičily se v soustředění a přestup ze školky do školy pro ně nebyl tak náročný - přesně takový je tento sešit!
Další - již osmá - studie z ediční řady Školní vzdělávání v zahraničí analyzuje vzdělávací systém nejlidnatější země světa - Číny. V testech PISA obsazují v mezinárodním srovnání čínští žáci přední příčky.
„Povidanky“ – první díl z řady pracovních sešitů zaměřených na hravé procvičování vyjadřovacích dovedností – slovní zásobu, tvoření vět, tvarosloví a současné rozvíjení motoriky mluvidel, ruky.
Kniha amerického terapeuta pracujícího s rizikovou mládeží se zabývá zásadním obratem v životě každého muže - a sice jeho přechodem z dětství do dospělosti.
Vzhledem k odlišnému charakteru uvedených pedagogických věd se jednotlivé části učebnice od sebe poněkud liší způsobem zpracování. Ve všech se ale autoři snažili o navázání dialogu se čtenářem – ať už to bude student, či učitel.
Kniha zkušených autorek nabízí učitelkám mateřských škol pro každý měsíc v roce jeden příběh, básničky a písničky s příběhem spojené, náměty na hry a vzdělávací činnosti.
Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace.
Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání.
Každý chceme mít kamarády. K tomu, abychom si je dokázali najít a udržet, potřebujeme umět spoustu důležitých věcí – naslouchat, dělit se, pomáhat, soucítit, nesoutěžit, ale spolupracovat…