Autor s mezioborovým vysokoškolským vzděláním, praxí od technika po ministerského radu a rodinou se čtyřmi dětmi se v 54 letech začal zabývat problémy tzv. vyspělého sociálního státu.
Publikace se věnuje tematickým celkům obecného vymezení veřejné správy a správní vědy, realizaci činnosti veřejné správy a zachovávání zákonnosti při jejím výkonu.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
Světově ojedinělá výpravná kniha o hospodaření u "přírodních národů" odkud můžeme odvozovat i základy ekonomik dneška. "Krásná kniha, která propojuje mnohé, je hluboká a přitom se čte skoro jedním dechem.", Tomáš Sedláček
Kniha se zabývá problematikou újmy, škody a odpovědnosti za škodu, včetně stanovení ušlého a hypotetického ušlého zisku pro Českou i Slovenskou republiku. V primární – teoretické části – se nachází aspekty tvorby odpovědnosti za škodu.
Kniha obsahuje širokou škálu témat z každodenního života – od pasti „bezbolestného“ placení pomocí kreditních karet, přes skrytá nebezpečí řízení domácího rozpočtu až po svůdnou nástrahu, kterou představuje nevázané utrácení během dovolené.
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám.
Výzkum moderního rodinného podnikání má jednoznačné chronologické vymezení: začíná v první polovině 19. století a končí v případě německožidovských firem.
Dan Norris je známý internetový podnikatel, který vybudoval řadu úspěšných i neúspěšných projektů. Prošel si vzestupy i pády. V knize Startup za 7 dní vám předá ty nejhodnotnější zkušenosti a lekce, které se během své podnikatelské kariéry naučil.