Nejprodávanější knihy v roce 2021
média a komunikace

Dynamické reklamy
(1x)
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností.
média a komunikace

Dynamické reklamy

179 Kč
Mediální smrt konsenzu
(1x)
V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která – byť v podstatě nevyřčeně – operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze.
média a komunikace

Mediální smrt konsenzu

234 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

287 Kč
Nová ekologie médií
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky

Nová ekologie médií

300 Kč
Masová komunikace a veřejné mínění
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti.
média a komunikace

Masová komunikace a veřejné mínění

269 Kč
Arogance
Vzrušující pokračování bestselleru "Jak novináři manipulují" vypráví příběhy o reportérech ze zpravodajských organizací, kteří více dbají na svou politickou korektnost než na objektivitu reportáží předkládaných veřejnosti.
média a komunikace

Arogance

135 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 66 položek
<< < 1 .. 5 6 7