Nejprodávanější knihy - leden 2024
média a komunikace

Novinářem v Číně 2
(6x)

Další várka syrových příběhů ze života známého novináře v Číně. Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen?

média a komunikace

Novinářem v Číně 2

422 Kč
Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

359 Kč
Kdo ví, kde budu zítra
(5x)
Jak to dopadne, když si uznávaný komentátor Jindřich Šídlo sedne s Tomášem Etzlerem, spolupracovníkem americké CNN a bývalým reportérem České televize v Číně, a povídají si o novinařině?
média a komunikace

Kdo ví, kde budu zítra

269 Kč
Esej Nové besedy 2 - Co nepotřebujeme
Co nepotřebujemeCo považují české a slovenské osobnosti za (ne)potřebné?
média a komunikace

Esej Nové besedy 2 - Co nepotřebujeme

180 Kč
Fake over
Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.
média a komunikace
Ukázky

Fake over

332 Kč
Fakta musí zatančit
Proč bez detailu nelze nazřít celek? Čím se liší fakt od faktu prezentovaného čtenářům? Je skutečně Chladnokrevně Trumana Capoteho prvním románem non-fiction? K čemu může reportérovi posloužit hodně dlouhá šála?
média a komunikace

Fakta musí zatančit

359 Kč
Esej Nové besedy - Čemu věřit
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

180 Kč
Jak rozumět populární kultuře
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

288 Kč
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století.
média a komunikace

Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)

230 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

287 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 11 položek
1 2 > >>