Ve světě jedinečný fotografický průvodce návratu swingového tance ve společenosti. V několika významných letech jde o fotografický pohled tančící Prahou.
Publikace je věnována práci absolventů katedry scénografie pražské Divadelní akademie múzických umění, založené Františkem Tröstrem. Sleduje tvorbu 36 umělců, kteří vytvořili kostýmy pro divadelní inscenace.
Smát se, či nesmát? To je otázka, již se viktoriánský romanopisec George Meredith snaží rozlousknout v dnes již klasickém Eseji o komedii z roku 1877, který je tu čtenáři poprvé představen v anotovaném českém překladu.
Jde o první velkou monografii světově proslulého fotografa. Kniha přibližuje především logiku utváření a proměn Funkeho tvorby, zasazuje Funkeho dílo do kontextu evropské avantgardní fotografie a kultury.
Zatímco česká výtvarná scéna první republiky je dnes všeobecně známa a přinejmenším klasická moderna je probádanou oblastí, umění „českých Němců“ sledovaného období zůstává opomíjeno.
Druhý díl úspěšného průvodce po moderní pražské architektuře první poloviny dvacátého století zachycuje slovem a obrazem další dvě stovky slavných, ale i méně známých, avšak architektonicky pozoruhodných staveb.
Katalog stejnojmenné výstavy obsahuje historický úvod věnovaný architektuře synagog od klasicismu a empíru, přes období historických slohů 2. poloviny 19. století až po období secese a moderny na počátku 20. století.
Kniha představuje soubor fotografií (dosud z velké části nezveřejněných), které Jan Ságl pořídil během spolupráce se skupinami The Primitives Group a The Plastic People of the Universe koncem šedesátých a v první polovině sedmdesátých let.
Příběh ovdovělé Sicilanky Serafiny, která žije i po smrti milovaného muže v idealizovaném světě vášnivé lásky, která ale nebyla až tak ideální. Co vyvede Serafinu z fanatické truchlivosti?
Převážně panoramatické fotografie Jana Jindry inspirované tvorbou jednoho z největších básníků dvacátého století, doprovázené úryvky z básní, prózy a dopisů, přinášejí osobitý pohled na místa související s Rilkovým životem.